Tule asiakkaaksi verkossa

Asiakkaaksi verkossa Nordea Pulssi Asiakkaan tunteminen Asiakkaaksi verkossa

Asiakkaaksi tulo sisältää kolme vaihetta:

1. Täytät hakemuksen palvelussa ja lähetät sen Nordeaan sähköisesti.

Tarvitset hakemuksen täyttämiseen:

  • Osuuspankin, Danske Bankin, Aktian, S-Pankin tai Ålandsbankenin pankkitunnukset, 
  • suomalaisen passin tai henkilökortin (huomaathan, että ajokortti ei kelpaa), 
  • matkapuhelimen ja suomalaisen puhelinnumeron.
  • Lisäksi sinun tulee olla täysi-ikäinen Suomessa asuva Suomen kansalainen ja luottotietosi tulee olla kunnossa. 

2. Käsittelemme hakemuksesi seuraavan pankkipäivän kuluessa.

  • Kun hakemuksesi on hyväksytty, saat tekstiviestin, jossa sinua pyydetään kirjautumaan uudelleen Asiakkaaksi verkossa -palveluun.

3. Saat käyttöösi seuraavat tuotteet ja palvelut:

  • Asiakkaaksi verkossa palvelussa saat käyttöösi Nordean Pankkitunnukset ja Käyttötilin, joilla pääset hyvin alkuun ja voit myöhemmin avata muita palveluita Verkkopankissa tai Nordea 24/7 asiakaspalvelussa
  • Käyttääksesi pankkitunnuksia e-tunnistautumiseen toisen osapuolen palveluihin, tulee henkilöllisyytesi ensin varmistaa henkilökohtaisesti konttorissa. Varaa aika tapaamiseen soittamalla 0200 3000 Nordea 24/7:ssa.

Huom.Jos Asiakkaaksi verkossa -palvelu ei sovellu sinulle voit aina soittaa Nordea 24/7 -asiakaspalveluun tai käydä Nordean konttorissa, joissa palvelemme sinua mielellään.

Nordea Pulssi

Nordea Pulssi on päivittäispalvelupaketti sujuvaan päivittäisten pankkiasioiden hoitoon.

Nordea Pulssi sisältää*:

  • Pankkitunnukset Nordean verkkopankin ja mobiilipalveluiden käyttöön
  • Käyttötilin
  • Nordea Credit -yhdistelmäkortin tai Nordea Debit -kortin valintasi mukaan
  • Etutilin säästöille

Saat Asiakkaaksi verkossa palvelun kautta avatut palvelut 3 ensimmäistä kuukautta maksutta. Tämän jälkeen veloitamme palvelumaksun kuukausittain kuukauden 22. päivä.

Palveluita on mahdollista avata myös yksittäin, jolloin sovellamme hinnaston mukaisia palvelukohtaisia palvelumaksuja. Neuvomme sinua mielellämme palveluiden avaukseen liittyvissä kysymyksissä Nordea 24/7 asiakaspalvelussa.

Nordea Pulssi päivittäispalvelupaketin hintaan sisältyy Käyttötilin, Pankkitunnusten sekä valitsemasi kortin kuukausimaksu. Muilta osin sovelletaan hinnaston mukaisia maksuja.

Nordea Credit -yhdistelmäkortissa on 1000 € luottoraja. Korttiin on mahdollista hakea korkeampaa luottorajaa myöhemmin verkkopankissa tai Nordea 24/7 asiakaspalvelussa.

Palveluiden hinnat yksittäin valittuna ilman Nordea Pulssi päivittäispalvelupakettia:            

PalveluHinta €/kk
Käyttötili2,00
Etutili0,00
Pankkitunnukset3,00
Nordea Debit2,00
Nordea Credit yhdistelmäkortti*4,30

*huom. vain kuukausimaksullinen kortti voi kuulua Pulssi-pakettiin

Nordea Pulssi Hinta €/kk
Nordea Pulssi päivittäispalvelupaketti, kun asiakas valitsee Nordea Pulssin Asiakkaaksi verkossa -kanavassa7,50 €/kk, 3 ensimmäistä kuukautta maksutta

TILI JA PANKKITUNNUKSET

Mikäli et valitse Nordea Pulssi päivittäispalvelupakettia, pääset alkuun myös Käyttötilillä ja pankkitunnuksilla. Voit hakea korttia ja muita palveluita myöhemmin verkkopankissa.

  • Käyttötili
  • Pankkitunnukset Nordean verkkopankin ja mobiilipalveluiden käyttöön 
PalveluHInta €/kk
Käyttötili2,00
Pankkitunnukset3,00

Saat palvelut maksutta ensimmäiset 3 kk, kun avaat palvelut Tule asiakkaaksi verkossa -palvelun kautta.

*Pankilla on oikeus muuttaa Nordea Pulssi paketin sisältöä ja hintaa, kun pankki ilmoittaa siitä etukäteen asiakkaille. Paketti on voimassa niin kauan kuin asiakkaalla on käytössään kaikki pakettiin kuuluvat tuotteet. Jos jokin pakettiin kuuluvista palveluista päättyy, sovelletaan tämä jälkeen palveluihin palvelukohtaisia hintoja.

Asiakkaan tunteminen

Miksi pankki kysyy?

Pankilla on lakiin perustuva velvoite tunnistaa asiakkaansa. Tunteminen turvaa asiointisi ja estää väärinkäytökset.

Kysymme Asiakkaaksi verkossa -palvelussa monenlaisia asioita, koska haluamme tuntea sinut ja ymmärtää elämäntilanteesi.

Lue lisää Asiakkaan tunteminen – Miksi pankki kysyy?

Kysy neuvojiltamme

Lady advisor standing by desk  

Askarruttaako jokin pankkiasia mieltäsi?

Valitse sinulle sopivin vaihtoehto.

Woman by computer  

Pankin vaihto Nordeaan

Mikäli haluat, hoidamme kaikki käytännön järjestelyt puolestasi. Jos haluat valtuuttaa Nordean tekemään pankin vaihdon puolestasi, varaa aika konttoriimme soittamalla Nordea 24/7 asiakaspalveluumme 0200 3000 (pvm/mpm).