Tule Etuyrittäjäksi

Etuyrittäjyys palkitsee Kuka on Etuyrittäjä? Nimetty yhteyshenkilö Etuyrittäjyys palkitsee

Nordean etuohjelma yrittäjille

Yrityksen talous ja yrittäjän oma talous voi olla hyvinkin sidoksissa toisiinsa. Etuyrittäjänä voit asioida yrityksesi toimintaa tuntevan yhteyshenkilön luona ja hoitaa samalla käynnillä niin omat, yrityksesi kuin perheesi pankkiasiat. Tämä tuo mukavaa helpotusta yrittäjän arkeen.

Yrityksen pankkiasioinnin meille keskittänyt Etuyrittäjä nauttii myös Nordean Avain- tai Premium Banking -asiakkuuden eduista.

Etuyrittäjän edut:

  • Nimetty yhteyshenkilö varmistaa helpon ja sujuvan asioinnin säännöllisin väliajoin
  • Sinä ja perheesi saatte samat edut kuin Avain- tai Premium Banking -asiakas

Yrityksesi saa:

  • Uuden Business Master Card -kortin veloituksetta vuodeksi
  • Yrityksen Joustoluoton kerran ilman avausmaksua 
  • Rahastomerkinnän mihin tahansa Nordean rahastoon kerran ilman merkintäpalkkiota
  • Maksuttoman e-Markets -palvelun, josta näet korot, valuuttakurssit ja ajantasaiset markkinatiedot

Tutustu myös Avainasiakkaan tai Premium Banking -asiakkaan etuihin.

Kuka on Etuyrittäjä?

Nordean Etuyrittäjäksi pääset, kun

  • ensisijainen tulonlähteesi on oma yritys
  • yrityksesi palvelutarpeet edellyttävät säännöllistä yhteydenpitoa nimetyn yhteyshenkilön kanssa
  • olet keskittänyt yrityksesi pankkiasioinnin Nordeaan.

Etuyrittäjyydestä hyödyt eniten keskittämällä sekä yrityksesi että henkilökohtaisen asiointisi Nordeaan.

Nimetty yhteyshenkilö

Paula, yrityksen pankkineuvoja kertoo työstään

Hei, olen yrityksen pankkineuvoja ja työssäni tapaan asiakkaita päivittäin.

Asiakkaalle varataan aina aika neuvotteluun. Toimin siis ajanvarauksella, kuten useimmat muutkin palvelualojen asiantuntijat.

Osa tapaamisista sovitaan asiakkaan aloitteesta, osa taas niin, että minä olen yhteydessä asiakkaaseen. Kyselen kuulumisia ja haluan varmistaa, että heillä on kaikki pankkiasiat hyvin. Joskus huomaan jonkin tarpeen tai uuden mahdollisuuden, minkä vuoksi olen asiakkaisiin yhteydessä.

Pääsääntöisesti pyrin siihen, että tapaan asiakkaan vähintään kerran vuodessa. Joidenkin asiakkaiden kanssa, tarpeista riippuen, tapaamme kyllä useamminkin. Asiakastapaamiset tehdään yleensä pankin konttorissa, mutta sopivan tilaisuuden tullen tapaan asiakkaita erittäin mielelläni myös heidän luonaan.

Jos minulta kysytään, mikä työssäni on parasta - vastaan, että ehdottomasti asiakkaat!

Mielestäni kaikista hienointa on, kun saan tavata erilaisia asiakkaita ja suunnitella yhdessä heidän kanssaan heille parhaat kokonaisratkaisut - sekä yritykselle että henkilökohtaisesti.

Näin Paula kertoo yrityksen palveluista

Kun tapaan asiakkaan, käymme yhdessä läpi hänen yrityksensä palvelut ja asiat kokonaisuudessaan: maksuliike-, tili-, rahoitus-, sijoitus- ja vakuutusasiat. Keskustellaan siitä, mitkä ovat asiakkaan tarpeet ja tahtotila. Samalla kerron, mitä meillä Nordeassa on asiakkaille tarjottavana.

Olen sitä mieltä, että meillä asiakaspalvelijoilla on velvollisuus kertoa kaikista pankin palveluista ja asiakas sitten päättää, mitkä niistä sopivat hänelle.

Lisäksi tarkistan, ettei asiakkaalla ole turhia ja käyttämättömiä palveluita voimassa. Näin asiakas välttää myös turhat palvelumaksut.

Vaativimmissa asioissa minulla on tukena koko Nordean asiantuntijaverkosto.

Paula hoitaa myös yrittäjän omia asioita

Yrityksen pankkineuvojana hoidan myös yrittäjän ja hänen perheensä henkilökohtaiset pankkiasiat.

Tämä käytäntö on osoittautunut erinomaiseksi, koska tällöin koko asiakaskokonaisuus on yhden ihmisen hallinnassa eikä asiakkaan tarvitse kertoa koko tarinaansa aina uudestaan uudelle toimihenkilölle.

Tämä on etu sekä asiakkaalle että meille täällä pankissa, mekin opimme tuntemaan asiakkaamme paremmin.

Yrittäjyys

Hand turning pages  

Yritysmuodon valinta

Yritysmuodolla on vaikutusta moniin eri asioihin yrityksen toiminnassa.

Sail boat stem  

Franchising

Yrittäjäksi pienemmällä riskillä ja tilaisuudella hyötyä jo tunnetusta liikemerkistä. Toisaalta mukana tulee myös velvollisuuksia.