Usein kysyttyä

Tältä sivulta löydät usein kysyttyjä kysymyksiä ja vastauksia. Valitse aihealue ja katso löydätkö vastauksen kysymykseesi.

Eniten kysytyt kysymykset

Voinko yhä käyttää tietokonetta pankkiasiointiin, vaikka olen asentanut tunnuslukusovelluksen?
Vastaus:

Voit. Tunnuslukusovellus toimii sekä verkkopankissa että mobiilipankissa.

Miten käy tunnuslukusovellukselle jos puhelin menee rikki?
Vastaus:

Sinun täytyy ottaa tunnuslukusovellus uudestaan käyttöösi uudessa puhelimessa. Asenna tunnuslukusovellus puhelimesi sovelluskaupasta ja tee käyttöönotto verkkopankissasi.

Asensin tunnuslukusovelluksen, mitä teen nyt?
Vastaus:

Voit nyt alkaa käyttämään sovellusta Nordean sekä palveluntarjoajien palveluissa verkossa.

Miten otan käyttöön tunnuslukusovelluksen kun vaihdan puhelinta?
Vastaus:

Tunnuslukusovelluksen turvallisuus perustuu muun muassa siihen, ettei sovellusta voi kopioida puhelimesta toiseen. Siispä jos puhelimesi vaihtuu, toimi näiden ohjeiden mukaan.

  1. Kirjaudu vanhalla puhelimellasi verkkopankkiin.
  2. Ota käyttöön uusi tunnuslukusovellus (Muokkaa verkkopankkia > Pankkitunnukset > Ota Nordea Tunnusluvut -sovellus käyttöön) ja ota talteen aktivointikoodi ja väliaikainen PIN-koodi.
  3. Lataa uuteen puhelimeesi tunnuslukusovellus sovelluskaupastasi.
  4. Kirjaudu sisään tilaamallasi aktivointikoodilla sekä väliaikaisella PIN-koodilla.

Usein kysyttyä verkko- ja mobiilipalveluista

Usein kysyttyä tunnuslukusovelluksesta

Usein kysyttyä Nordea Paysta

Usein kysyttyä Siirrosta

Usein kysyttyä Korteista ja maksuista

Usein kysyttyä lähimaksamisesta

Usein kysyttyä lainoista ja luotoista

Usein kysyttyä Nordea 24/7:stä

Usein kysyttyä päivittäisistä raha-asiat

Usein kysyttyä säästämisestä ja sijoittamisesta

Usein kysyttyä vakuutuksista

Usein kysyttyä verkkotapaamisesta