Nordea Omaposti
Omaposti on sinun digitaalinen postilaatikkosi, joka mahdollistaa helpon ja nopean tavan hoitaa pankkiasioita kanssamme. Nordea on monikanavainen pankki, missä sinä asiakkaana voit valita miten ja missä haluat pankkiasioitasi hoitaa.
Omapostissa voit vastaanottaa viestejä ja asiakirjoja Nordealta, sekä allekirjoittaa sopimuksia Nordean kanssa.
Omapostissa voit hoitaa sähköisesti pankkiasioitasi suojatussa ympäristössä.
Voit vastaanottaa Nordean lähettämiä viestejä, tiedotteita, tuoteselosteita ja sopimuksia. Omapostissa voit myös allekirjoittaa asiakirjoja sähköisesti. Kaikki sähköisesti allekirjoitetut sopimukset ja tiedostot arkistoituvat kätevästi Omapostiin ja sinun ei itse tarvitse huolehtia arkistoinnista. Omapostissa tarkistat esimerkiksi helposti kaikki allekirjoittamasi sopimukset.
Huomaathan, Nordea 24/7 palvelee henkilöasiakkaita päivittäisissä pankkiasioissa ympäri vuorokauden, vuoden jokaisena päivänä. Nordea 24/7:stä saat tietoa ja neuvoja pankkiasiointiisi liittyvistä asioista puhelimitse tai verkkopankin kautta. Soittaessasi sinun kannattaa tunnistautua pankkitunnuksilla, niin nopeutat palveluun pääsyä ja voit hoitaa turvallisesti monia pankkiasioitasi.
Nordea Omapostissa voit:
- Vastaanottaa suojatusti viestejä ja asiakirjoja Nordealta
- Allekirjoittaa sopimuksia sähköisesti
- Nähdä aikaisemmat viestit ja sopimukset
- Halutessasi tallentaa sopimukset tietokoneellesi tai tulostaa.
Pääset Omapostiin Nordean verkkopankin tai nordea.fi/omaposti -osoitteen kautta. Kirjautumislinkki Omaposti-palveluun on tämän sivun oikeassa laidassa kohdassa 'Kirjaudu'.
- Verkkopankki on ensisijainen kanava niille asiakkaillemme, joilla on Nordean pankkitunnukset.
- Nordea.fi:n kautta palveluun pääsevät myös ne asiakkaat, joilla ei ole Nordean pankkitunnuksia.
- Omapostia voivat käyttää myös muiden pankkien asiakkaat. Omapostia käyttääksesi sinulla on oltava Nordean tai muun suomalaisen pankin voimassaolevat verkkopankkitunnukset (TUPAS-tunnukset). TUPAS on suomalaisten pankkien tarjoama palvelu vahvaan sähköiseen tunnistamiseen.
Mitä tarvitset Omapostin käyttöön?
- Omapostin käyttö edellyttää sinulta voimassa olevia suomalaisen pankin pankkitunnuksia.
- Huomaathan, ettei pankkitunnusten ei tarvitse olla Nordeasta.
- TUPAS-tunnistautuminen mahdollistaa Omapostin käytön myös muiden pankkien asiakkaille sillä edellytyksellä, että asiakkaasta on merkintä järjestelmässämme.
- Tietojen löytyminen ei vaadi sinulta voimassaolevaa asiakkuutta.