Usein kysyttyä
Usein kysyttyä Nordea 24/7:stä
- Mitä asioita voin hoitaa Nordea 24/7:ssä?
- Vastaus:
Nordea 24/7:ssä voit hoitaa lähes kaikki pankkiasiasi, kun tunnistamme henkilöllisyytesi pankkitunnuksillasi. Myös verkko- ja mobiilipankin chat on käytettävissäsi.
- Mitä maksaa Nordea 24/7:ään soittaminen?
- Vastaus:
Nordea 24/7:ään soittaminen lankapuhelimesta maksaa paikallisverkkomaksun (pvm) verran. Tämä hinta voi vaihdella eri palveluntarjoajien kesken. Matkapuhelimesta soitettaessa maksu on matkapuhelinmaksu (mpm), joka perustuu asiakkaan ja operaattorin väliseen sopimukseen. Ulkomailta soitettaessa numeroonmme +358 200 3000, maksu on ulkomaan puhelun hinta.
- Mihin kellonaikaan on parasta olla yhteydessä Nordea 24/7:ään?
- Vastaus:
Sujuvimmin palveluumme pääset arkisin klo 14 jälkeen. Nopeutat palveluun pääsyä tunnistautumalla pankkitunnuksilla.
Ruuhkaisimmat ajankohdat ovat maanantait ja juhlapyhien jälkeiset aamupäivät.
- Mitä asioita voin hoitaa 24/7:ssä ilman pankkitunnuksia?
- Vastaus:
Ilman pankkitunnuksia voimme hoitaa pankkiasioita yleisellä tasolla tai tehdä ajanvarauksen konttoriin tai verkkotapaamiseen. Pankkitunnuksien avulla voit hoitaa laajasti henkilökohtaisia pankkiasioitasi.
- Millaisia asioita voin hoitaa yöllä ja viikonloppuisin?
- Vastaus:
Voit hoitaa kaikkia tavallisimpia päivittäisiä pankkiasioitasi, kun olet ensin tunnistautunut pankkitunnuksillasi. Kaikkia pankkiasioita ei kuitenkaan voi hoitaa öisin ja viikonloppuisin muun muassa lainsäädännön ja sovellusten toiminta-aikojen takia.
Lauantaisin palvelemme sinua myös verkkotapaamisissa klo 10-16 sekä verkkopankin chatissä.
- Miksi minun pitää käyttää pankkitunnuksiani, jotta saan tietoja pankkiasioistani?
- Vastaus:
Nordea 24/7:ssä käytämme pankkitunnuksia asiakkaan henkilöllisyyden todentamiseen. Pankkitunnuksilla tunnistautuminen vastaa henkilöllisyyden todistamista konttorissa, kuvallisella henkilöllisyysasiakirjalla.
Soittaessasi mobiilipankin kautta voit tehdä tunnistautumisen kätevimmin tunnuslukusovelluksella.
- Miksi minun pitää soittaessani kertoa asiani?
- Vastaus:
Nordea 24/7 numerossa 0200 3000 on käytössä puheentunnistus.
Kertomasi perusteella puhelusi yhdistetään neuvojalle, joka parhaiten osaa asian. Jos soittaessa et sano mitään tai kerrot soiton syyksi jonkin yleisen asian esim. pankkiasia, niin järjestelmä kysyy vielä kerran soiton syytä, minkä jälkeen puhelusi yhdistyy neuvojalle. - Olen käynyt viime viikolla konttorissa neuvottelussa, kuinka tavoitan minua palvelleen neuvojan puhelimitse?
- Vastaus:
Tavoitat konttorin palveluneuvojat soittamalla Nordea 24/7:ään.