Mikä on Nordean Paneeli - Kysymyksiä ja vastauksia

Miksi tällaisia paneeleja tarvitaan?
Vastaus:

Nordean menestys riippuu arvosta, jota me mielestäsi tuotamme. Haluamme varmistaa, että täytämme tarpeesi ja odotuksesi, ja siksi haluamme kuulla näkemyksesi muun muassa palveluistamme, tuotteistamme ja viestinnästämme.

Paneeleihin kuuluu sekä Nordean asiakkaita että muita henkilöitä.

Mitä minun on tehtävä?
Vastaus:

Lähetämme sinulle silloin tällöin sähköpostiviestejä (mahdollisesti myös tekstiviestejä), joissa sinua pyydetään osallistumaan verkkokyselyyn. Kyselyyn pääsee vastaamaan napauttamalla viestissä olevaa linkkiä. Voit päättää, haluatko vastata kyselyyn sinulle sopivana ajankohtana tai jättää vastaamatta. Saatamme myös ottaa yhteyttä sinuun ja kysyä, oletko kiinnostunut auttamaan meitä muilla tavoin, esimerkiksi osallistumalla ryhmäkeskusteluihin.

Alkaako minulle tulla roskapostia?
Vastaus:

Ei. Sinulle ei lähetetä mitään markkinointi- tai myynninedistämismateriaalia. Yhteystietojasi käytetään pelkästään paneeliin liittyvissä asioissa.

Pääsenkö näkemään kyselyjen tulokset?
Vastaus:

Lähetämme sinulle silloin tällöin tietoa paneelin antamasta palautteesta. Arvostamme mielipiteitäsi ja haluamme kertoa, millaisiin toimiin niiden pohjalta ryhdytään.

Miten minä hyödyn tästä?
Vastaus:

Pankista tulee sinun kannaltasi entistä hyödyllisempi ja arvokkaampi. Saat äänesi kuuluviin muita paremmin ja Nordea kuuntelee sinua. Joissakin kyselyissä on myös mahdollisuus voittaa palkintoja.

Voinko peruuttaa osallistumiseni?
Vastaus:

Tietenkin, milloin tahansa. Napauta vain linkkiä ”Haluan erota Nordean asiakaspaneelista” jossakin meiltä saamassasi sähköpostiviestissä.

Kuka vastaa tietojen keräämisestä ja analysoinnista sekä raportoinnista?
Vastaus:

Nordean Customer Insight -tiimi hoitaa tietojen keruun ja analysoinnin sekä raportoinnin.